Cartagena Link
Koble CRM og ERP på én uke – null kode, full kontroll!
Det er lett å sende noen få ordrer og fakturaer.
Utfordringen begynner når antallet nærmer seg hundre, ja kanskje tusen på samme tid, og hvert feilskjær koster tid, penger og tillit. Cartagena Link automatiserer dataflyt, håndterer store transaksjonsvolum, uten kode, og gir ett samlet kundebilde – klart til bruk på under en uke.

Du velger selv hva som skal synkroniseres
Når Dynamics 365 Sales og ERP snakker sammen, slipper du å taste inn de samme opplysningene to ganger. Cartagena Link sørger for at kunder, kontakter, varer og ordrer flyter automatisk mellom systemene – helt uten kode.
Systemet er laget for å tåle store mengder data og mange brukere – uten å stoppe opp. Det spiller ingen rolle om du jobber i en liten bedrift eller i et konsern med mange selskaper: Cartagena Link kan settes opp slik at det passer dine behov og din måte å jobbe på.
Du får ett felles kundebilde, raskere prosesser. Det er slutt på usikkerhet om hvor den nyeste informasjonen ligger, og du får mer tid til det som faktisk gir verdi – som salg, rådgivning og kundeservice.
Hva er Cartagena Link?
Hvor raskt kan løsningen settes i drift?
Hvor stort datavolum tåler plattformen?
Dette er noen av spørsmålene våre kunder stiller
Disse 6 nøkkelspørsmålene møter vi i nesten hvert prosjekt.
Typisk spørsmål
Hvordan sikrer vi kontinuerlig behandling av 10 000 fakturaer etter arbeidstid?
Kan jeg synkronisere flere egendefinerte kundefelt – for eksempel for å gruppere kundene etter bransje, størrelse eller geografi?
Jeg ønsker ikke at alle forbindelsene i Dynamics 365 Sales skal bli kunder i ERP, kan jeg velge når en forbindelse skal bli en kunde?
Kan jeg legge på egendefinerte kostnadsbærere på en ordre?
Hvordan håndterer Cartagena Link GDPR?
Mine kunder er både firmaer og privatpersoner. Kan jeg synkronisere begge deler med ERP?
Cartagena Link løser det slik
Cartagena Link benytter moderne integrasjonstjenester i Azure med parallell prosessering. Løsningen skalerer automatisk og opprettholder rask responstid selv ved høye volum.
Ja, det er ingen grense hvor mange felter du kan synkronisere – dette kan du enkelt konfigurere med et grafisk verktøy.
Ja, du kan bruke vanlig filter (Avansert Søk) i Dynamics 365 Sales for å spesifisere hvilke data som skal synkroniseres med ERP.
Ja. Det er ingen begrensninger på hvilke tabeller og felter som kan synkroniseres mellom Dynamics 365 Sales og ERP, og du kan gjerne sette opp dine egne.
Løsningen kjører i europeiske Azure-datasentre og følger GDPR-krav. Persondata lagres ikke permanent – data sendes kryptert, og du har full kontroll over hva som sendes.
Ja. Både firmaer/forretningsforbindelser (B2B) og kontaktpersoner (B2C) kan synkroniseres med kunder i ERP samtidig. Du trenger ikke velge enten/eller.
Typisk spørsmål og svar
Hvordan sikrer vi kontinuerlig behandling av 10 000 fakturaer etter arbeidstid?
Cartagena Link benytter moderne integrasjonstjenester i Azure med parallell prosessering. Løsningen skalerer automatisk og opprettholder rask responstid selv ved høye volum.
Kan jeg synkronisere flere egendefinerte kundefelt – for eksempel for å gruppere kundene etter bransje, størrelse eller geografi?
Ja, det er ingen grense hvor mange felter du kan synkronisere – dette kan du enkelt konfigurere med et grafisk verktøy.
Jeg ønsker ikke at alle forbindelsene i Dynamics 365 Sales skal bli kunder i ERP, kan jeg velge når en forbindelse skal bli en kunde?
Ja, du kan bruke vanlig filter (Avansert Søk) i Dynamics 365 Sales for å spesifisere hvilke data som skal synkroniseres med ERP.
Kan jeg legge på egendefinerte kostnadsbærere på en ordre?
Ja. Det er ingen begrensninger på hvilke tabeller og felter som kan synkroniseres mellom Dynamics 365 Sales og ERP, og du kan gjerne sette opp dine egne.
Hvordan håndterer Cartagena Link GDPR?
Løsningen kjører i europeiske Azure-datasentre og følger GDPR-krav. Persondata lagres ikke permanent – data sendes kryptert, og du har full kontroll over hva som sendes.
Mine kunder er både firmaer og privatpersoner. Kan jeg synkronisere begge deler med ERP?
Ja. Både firmaer/forretningsforbindelser (B2B) og kontaktpersoner (B2C) kan synkroniseres med kunder i ERP samtidig. Du trenger ikke velge enten/eller.
Funksjoner i løsningen som leverer verdi
Funksjon / modul | Verdi |
---|---|
Grafisk kobling av tabeller og felter
|
Enkelt og intuitivt oppsett som kan utføres av en bruker med litt opplæring.
|
Konfigurerbart filter
|
Hold data som ikke skal synkroniseres utenom. For eksempel kunder som ikke har kjøpt noe ennå, eller reskontroført ansattlån og andre sensitive data.
|
Sammensatte tabeller
|
Tabeller på ERP-siden kan kobles til flere relaterte tabeller på CRM-siden. Dette kan for eksempel brukes til å representere én forretningsforbindelse som har flere tilknyttede reskontroer.
|
Smart feilhåndtering
|
Skiller mellom feil som må korrigeres manuelt og automatisk feilkorrigering. Meldinger med systemfeil forsøkes automatisk på nytt inntil de gjennomføres.
|
Sanntidsbehandling av meldinger
|
Systemet kan håndtere tusenvis av meldinger uten å oppleves som tregt.
|
Sitter du fast mellom Dynamics 365 Sales og ERP? Slik får du dataflyt som faktisk virker.
ERP‑plattformene vi støtter

Transaksjoner pr. døgn
Minste prosesseringstid per melding
Prosesseringstid per melding
Transaksjoner pr. døgn
Maks antall ERP-klienter/selskaper
*) avhengig av størrelse på meldingene
Hva koster en høyvolum-integrasjon?
Beskrivelse | Pris |
---|---|
Integrasjonsklient for ERP hvor selskapsstruktur/konsern har flere selskap som benytter samme CRM.
|
Kr 2.647 eks.mva/org/mnd
|
Dynamics 365 Sales integrasjon. Systemadminstratorer er inkludert.
|
Kr 104 eks.mva/bruker/mnd
|
Implementeringspris.
|
Fra kr 19.500, - eks.mva.
Prisen avhenger av organisasjonens størrelse og kompleksitet i endelig løsning.
|
Hostingkostnader i Azure.
|
Prisen avhenger av datavolum.
Dette kan forhåndskalkuleres basert på analyse av eksisterende system.
|
Dropp programmering – velg konfigurering!
Tradisjonelle integrasjoner krever ofte koding og blir raskt en flaskehals når bedriften vokser.
Cartagena Link er en gjennomtestet skybasert løsning der du enkelt setter opp hvilke data som skal flyte mellom Dynamics 365 Sales og ERP – helt uten koding. Du velger selv hvilke felter og informasjon som skal synkroniseres, for eksempel kunder, kontakter, ordre eller egne tilpassede felt. Løsningen støtter flere selskaper i samme system, håndterer høyt datavolum, og har innebygd feilhåndtering som sørger for at alt går som det skal – også når noe stopper opp. Resultatet? En robust dataintegrasjon som er klar til bruk på under én uke – med mindre dobbeltarbeid, bedre kontroll og målbare gevinster.
Få dette forklart på 101 sekunder i denne videoen av vår fagperson.
Sitter du fast mellom Dynamics 365 Sales og ERP? Slik får du dataflyt som faktisk virker:

Dette skiller Cartagena Link fra konkurrentene
Funksjon / krav | C-Link | Zapier | Boomi | MuleSoft | CMA |
---|---|---|---|---|---|
Ferdige nordiske ERP-adaptere | ✔︎ | ✖︎ | ✖︎ | ✖︎ | ✔︎ |
100 % no-/low-code oppsett | ✔︎ | ◑* | ◑* | ◑* | ◑** |
Toveis sanntidssynk | ✔︎ | ✔︎ | ✔︎ | ✔︎ | ✔︎ |
Driftet i Azure (Europe/GDPR) | ✔︎ | ✖︎ | ◑ | ◑ | ◑*** |
** ConnectMyApps bruker javascript, og reklamerer med at du kan endre koden hvis du vil.
*** CMA (Canvas/Connect My Apps) er EU-hostet; nettstedet spesifiserer ikke eksplisitt Azure-datacentre, men fremhever GDPR-samsvar og ISO 27001.
Matrisen er basert på nettsøk.
Vil du høre fra en kunde som har byttet til Cartagena Link?
Vi setter gjerne opp en referansesamtale!
Fyll ut skjema
Hva skjer når du sender inn dette kontaktskjemaet?
Litt usikker på om du vil sende inn skjemaet? La meg forklare hva som skjer hvis du gjør det, og hvorfor det kan være en god idé å sende inn! Vi vil ikke spamme deg med e-poster eller telefonsamtaler. Jeg forklarer dette i videoen!
Vi ønsker å kontakte deg for å forstå dine behov slik at vi kan jobbe sammen om en strategi for å hjelpe deg.
Ingen forpliktelser, bare fyll ut kontaktskjemaet, og vi vil ta kontakt raskt!
