Learning center
Here you’ll find valuable resources, guides, and tips to help you get the most out of Cartagena’s solutions. Whether you want to streamline membership administration, optimize logistics, or simplify your workflow – we’ve gathered everything you need in one place.
Content type
Topic
What happens when you submit this contact form?
A bit unsure about whether you want to submit the form? Let me explain what happens if you do, and why it might be a good idea to send it! We won’t spam you with emails or phone calls. I explain this in the video!
We want to contact you to understand your needs so we can work together on a strategy to help you.
No obligations, just fill out the contact form, and we’ll get back to you within an hour for a chat!
Svar på dine spørsmål
Det er ikke helt enkelt å si da prisen ikke er tilgjengelig hos alle. Våre pakker ligger vi midt i feltet, basert på innholdsmengden i våre løsninger. Pakkeløsninger blir alltid betraktelig billigere enn å skreddersy fra bunnen.
Mysoft, Compendia, Winorg, Prosesspilotene, Columbus IT, ECIT, Winorg, Fane2, AOPlattform, Consio, Skykontoret
Vår løsning er tett knyttet til Microsofts plattform. Vi er erfarne på Dynamics plattformen. Vi får inn folk som kan bransjen. Vi er
gode på integrasjon mot andre ERP løsninger. Vi har en størrelse på bedriften som skaper nærhet til oss for kunden, viktig da mange av dem har lav IT kompetanse.
Når det gjelder tidspunktet for “End of Life” for Visma Global, er det foreløpig ikke satt en spesifikk sluttdato. Imidlertid forventes det at slike systemer vil fases ut innen 2030.
For å unngå disse utfordringene, anbefales det å begynne å se etter alternative ERP-løsninger som kan dekke dine behov. Skyløsninger som Visma.net ERP, Xledger og Business NXT er gode alternativer som tilbyr kontinuerlige oppdateringer, bedre sikkerhet og lavere driftskostnader.
Cartagena Medlem kan løse de aller fleste utfordringer, men suksessen avhenger også av brukernes engasjement. Hvis det er skepsis og usikkerhet i organisasjonen, hjelper vi gjerne med en plan for smidig overgang. Og om noe ikke dekkes av standardfunksjonalitet, kan vi enkelt utvide systemet med Power Apps.
Det er noen ekstra kostnader som ikke er inkludert i de
opprinnelige prisene. Her er en oversikt over mulige skjulte kostnader:
- Ekstra arbeid: Kr 1 600 per time for ekstra arbeid, uavhengig av hvilken supportpakke du velger.
- SMS-kostnader: Kostnader for å sende SMS-er er avhengig av omfanget og er ikke inkludert i abonnementsprisen.
- Transaksjonskostnader: Kostnader for fakturering er også avhengig av omfanget og er ikke inkludert i
abonnementsprisen.
Ja, vi tilbyr rabatterte priser for ideelle organisasjoner. For å
kvalifisere til disse rabattene, må organisasjonen din være registrert i Frivillighetsregisteret eller være berettiget til å motta
skattefradragsberettigede donasjoner i henhold til S 6-50 i den norske Skatteloven.
I tillegg må organisasjonen være godkjent av Microsoft for nonprofit grants and discounts, siden løsningen er basert på Microsoft-produkter. Dette betyr at ideelle organisasjoner kan få rabatter på både etablering, lisenser og support for alle pakkene
som tilbys.
- Faste kostnader: Etableringskostnader.
- Variable kostnader: Lisenskostnader basert på antall brukere.
- Løpende kostnader: Supportkostnader som kan være både
faste og variable.