Facility Management

Vår løsning gir din bedrift kontroll på inntekter og kostnader for hver eneste kunde. Den forenkler hverdagen for alle ansatte og fjerne unødvendig administrasjon. Man utfører bare en registrering av faste timer, deretter er det bare avvik (fravær) som må registreres. Systemet er basert på Microsoft Dynamics integrert med Visma økonomisystem og lønn. Plattformen åpner for et vell av bransjespesifikke tilpassinger. Under kan du se noen eksempler i vår Facility Management løsning:

Kunderegister

  • Kunder og leverandører

  • Kontrakter og dokumenter

  • E-post markedsføring

Ansattregister

  • Lønnsinformasjon

  • Arbeidsfordeling

  • Arbeidsavtaler og kontrakter

Integrasjon med Økonomi og lønn

  • Synkonisering med Visma Lønn.

  • Synkronisering med Økonomisystem.

  • Overføring av ordre/faktura til Visma Gobal eller Visma.Net

Trekk og Tillegg

  • Fraværshåndtering 

  • Ferieplanlegger  

  • Overtidsvarsling  

Tjenesteplan

  • Priskalkulator

  • Salgsstøtte

  • Kontraktshåndtering 

  • Servicerapporter

Prosjekt

  • Lønnsomhetskontroll

  • Abonnementsfakturering  

  • Rapportering i Power BI

Fortell meg mer

Snakk med oss for å høre mer om hvordan Cartagena har vært med på å effektivisere innen Facility Managment og for å finne ut hvordan vi kan hjelpe din!

Kontakt salgssjef Morten Fari på 92600373 eller morten@cartagena.no.

Cartagena AS Karl Johans Gate 13, 0154 Oslo

Telefon + 47 24 13 41 20,  post@cartagena.no

  • Hvit Facebook Ikon